Орієнтовні навчальні предмети, на матеріалі яких можна організувати інтегровані уроки, та відповідні теми до навчальних
дисциплін, що синтезуються для 1 класу:
№п/п
|
Предмет, тема уроку
|
Предмети, що
інтегруються; теми
|
1.
|
Навчання
грамоти, «Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Порівняння
предметів. Слова, протилежні за значенням»
|
1.
Основи здоров’я, «Настрій та емоції людини»;
2.
Трудове навчання, «Аплікація з паперу. Умовні
знаки передачі інформації»
|
2.
|
Природознавство, «Що таке Батьківщина? Україна – моя
Батьківщина»
|
1.
Навчання грамоти, «Буква «ща»,
позначення нею звукосполучення [шч]» Опрацювання вірша В.Симоненка і тексту
«Наша батьківщина»;
2. Музика, «Пісні про Україну»
|
3.
|
Навчання грамоти, «Письмо похилих ліній, прямих
похилих ліній в основному рядку і за його межами. Побудова речень за
малюнками»
|
Образотворче мистецтво, «Виражальні можливості ліній»
|
4.
|
Математика, «Чотирикутники. Розпізнання геометричних
фігур. Обчислення значень виразів»
|
Трудове навчання, «Прикраси з паперу.
Оздоблення виробів з паперу»
|
5.
|
Навчання грамоти , «Закріплення звукового
значення букви «пе». Опрацювання тексту «Веселі пісні»
|
Музика, «Куди ведуть нас пісня, танець, марш»
|
6.
|
Навчання грамоти, «Ознайомлення учнів зі
складовою будовою слова. Розподіл предметів за семантичними групами «Свійські
тварини – дикі тварини»
|
Природознавство, «Якими бувають тварини? Дикі
та свійські тварини»
|
7.
|
Навчання грамоти, «Робота з дитячою книжкою. «Чарівність
рідної природи в поезіях»
|
1. Образотворче
мистецтво, «Прості форми в об’ємі. Осінь – мальовнича. «Сімейка грибів»
(пластилін)»;
2. Природознавство, «Спостереження
за осінніми змінами в живій та неживій природі»
|
8.
|
Основи здоров’я, «Рух і здоров’я.
Фізичні вправи»
|
Фізична
культура, «Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без
предмета»
|
9.
|
Навчання грамоти, «Зіставлення звуків [з]-[с],[з′]-[с′]. Опрацювання тексту
«Весела зима»
|
Трудове навчання, «Подарунки та сувеніри до свят.
Практична робота: виготовлення ялинкових іграшок з паперу»
|
10.
|
Природознавство,
«Яке значення для життя на Землі має Сонце?»
|
Основи здоров’я, «Загартовування.
Процеси загартовування»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар